Friday, 16 September 2011

Ketiak Amoi

Hari tu aku balik UKM naik komuter. Kalau diberi pilihan sama ada naik komuter atau helikopter, memang aku pilih komuter lah pasal UKM mana ada tempat landing helikopter. Aku naik dari Seremban. Masa tu dalam komuter sesak-sesak. Kalau ikut bidalan orang kita, mesti semua cakap macam dalam tin sardin. Memandangkan aku tak pernah duduk dalam tin sardin, jadi cukuplah nak kata dalam komuter tu memang ramai orang je.


Setelah main tolak-tolak tak pedulikan orang lain, aku dapat jugak duduk. Bila dapat duduk tu, terus aku tunduk dan buat-buat tido. Ini penting untuk mengelakkan kerusi aku dirampas oleh mereka-mereka yang lebih memerlukan. Tapi, aku ada perasan sorang amoi ni, cantik, putih, badan pun sedap-sedap je. Pakai pun kemain seksi. Dia tak dapat duduk, kena diri je sambil dihimpit-himpit lelaki miang. Tapi, aku ada perasan sesuatu kat amoi tu. Bila tangan dia pegang tiang, aku nampak bulu ketiak dia terkeluar. Faaakkkk!

12 comments:

manggosteen said...

kalau ada siput yang boleh bawa org aku rela naik siput dari naik komuter..ahaha..

jgn bagi amoi tu duduk..diri sendiri lebih penting..

Saddila said...

kahkahkah . mata tajam !

fndrocka said...

amboi..sampai ke celah ketiak pandangan kau,kehkeh

kembatolo™ said...

ahaha. cilake!

Tasha said...

bg laser sket kat ketiak tu..kah3

Syazwan Che Deraman said...

demn.
jatuh saham.
bulu bawah macam mana plak agaknya?
hehehe

salwaismail said...

haha. asal kau pandang!

Yuyu said...

hai paiz tapit.kite dah follow belog awok.sila la follow belog kite.babai.

Heidi Shafiq said...

woi.. pesal ko x sedut2 je ketiak die?

miratun madihah said...

eiuww selekehh

NeoDHack said...

cam harem

Cik Mon Kiera said...

bau kuat tu. try tarik, mesti tercabut !