Saturday, 27 August 2011

Shabery Cheek

Hari ni aku dapat mesej power. Masa tak pergi terawikh tadi, tiba-tiba je aku dapat mesej. Ingatkan Celcom yang kasi mesej bongok-bongok macam selalunya, tapi bukan pula. Bila bukak, aku senyum je...


RM0.00 KBS: SALAM AIDIL FITRI, semoga kita terus sejahtera dan ceria di hari raya. Salam ikhlas dpd Ahmad Shabery Cheek, Menteri Belia dan Sukan. 


Kenapa aku senyum je? Pasal aku agak mesti Shabery ni pun tak pergi terawikh jugak. 

6 comments:

nurAMALLINA said...

HAHAHA ye la kot?

Ayeem Jemain said...

time ko dpt msg tu, henpon ko berbuih2 tak?

Faiz Tapit said...

takde pulak buih2
hahah

Farahin Ahmad said...

hahhahahha

qeef... said...

bangge sgt la tuh.. aq yg suruh dyer hntr kt ko paiz..

sofea de witt bukater said...

nape aku takde pun? --'