Monday, 29 August 2011

Terawikh Esok

Suatu malam yang aku rajin nak pergi terawikh, aku pergilah ke masjid untuk berterawikh. Bukan selalu aku boleh jadi rajin sebegini. Aku dah pasang niat sebelum berbuka tadi lagi. Memang hebat pasal dah banyak malam aku termalas terawikh. Bukan apa, walaupun aku tengah takde kerja dan takde syaitan, aku tetap rasa yang aku tengah sibuk menguruskan sesuatu, lantas tak pergi lah terawikh. Tapi, apa yang aku uruskan itu aku sendiri pun taktaw apa dia. 


Lepas je mandi dan bersiap-siap, aku terus pergi masjid naik motor. Sembahyang Isyak aku cukup 4 rakaat. Tak perlu sujud sahwi. Bila dah abes semayang Isyak, aku pun duduk di saf belakang-belakang sementara menunggu semayang terawikh. Masa dah nak start terawikh pulak tetiba aku terlepas angin di punggong. Aku terus start motor balik rumah sambil pasang niat nak terawikh esok hari. 

5 comments:

Anonymous said...

bodoh arr kaw. why don' you go fuck yourself.assholes

Faiz Tapit said...

Dear brilliant anon, can u please teach me how am i going to fuck myself?

I prefer your mom

Noor Aqillah Majid =) said...

bhahaha, terawikh esok ye? keh3

Anonymous said...

pe r. dah elok datang masjid bleh plak ko patah balik. punya r sia2. banyak setan dalam angin kentut kau tu.

Cik Mon Kiera said...

the idiot anons know how to play with keyboard but really dont have any guts.