Thursday, 28 July 2011

Asrama Syaitan

Aku dulu sekolah asrama. Aku dah merasa sekolah asrama biasa dengan asrama penuh. Sekolah asrama biasa selalunya mendapat reputasi yang kurang baik dari sekolah asrama penuh. Mak bapak budak biasanya memang suka kalau anak mereka masuk asrama penuh ni. Apa yang mereka taktaw ialah sekolah asrama penuh ini sebenarnya sekolah asrama penuh dengan syaitan. 


Jenayah yang berlaku di sekolah asrama penuh ini biasanya macam takde langsung. Ini kerana kebanyakan kes yang durjana tidak dihebohkan demi menjaga nama baiknya. Tapi, Integrasi Kuantan terkecuali dalam hal ini. Ini disebabkan aku sekolah kat sana dulu. Untung benar sekolah tu. 

7 comments:

melor said...

Sengal tol..

suka merapu said...

motif??

epalpai said...

yea..senior aku nih.. aku kenal kau :) amat 'baik' kan. hehe

Faiz Tapit said...

eh, yeke ni? budak intek gak?

Farhan Hanif said...

kau mesti kenal apeh kaka kan...dia coursemate aku...sbb dia la aku datang blog aku bukan blog bapak kau...hahaha

Faiz Tapit said...

owh... kenal sgt la. hahaha

fatien A. said...

Integomb banyak malaikat pulak harharhar