Monday, 4 July 2011

Cuti Lama

Sekarang aku tengah cuti panjang di rumah. Bunyinya macam sesuatu yang menyeronokkan. Bunyinya jelah yang seronok tapi aku tak seronok langsung. Mana tak nya, bangun tido terus duduk kat meja makan. Puas melantak baring tengok tibi pulak. Pastu sambung main game. Bila dah bosan, update blog. Kalau takpun, main lambung-lambung kucing aku. Aku berpeluh time takde letrik jelah. 


Sekarang aku nak pergi timbang berat aku. Tengok tu, nak timbang berat pun boleh update blog lagi. Wish me luck.

4 comments:

Dee Chicuita said...

aku pon buat keje macam kau gak skarang ni, dah berbulan. dalam 4 bulan ade kot. lg rasa macam tade life. hahahah kalo bosan sangat cer lah ko blaja masak sket2. senan bini ko nnt :DD

Faiz Tapit said...

masak tu yg malas. hahah

Nabila - The Broken One said...

berat kau ape cite?

Faiz Tapit said...

jgnla ckp psal tu. huwaa