Friday, 22 July 2011

Asstro Tahi

Tadi aku melihat tibi untuk melihat pasukan Malaysia lawan dengan pasukan biasa-biasa lagi tak ternama yang orang semua panggil Chelsea. Permainan agak hambar dan penuh dengan kebosanan. Bosannya boleh kata macam tengok sebotol sos tiram di dapur berjam-jam dengan harapan ia akan bertukar menjadi sebotol mayonis. 


Tapi, kat tempat aku, hujan juga turut berlangsung. Berbeza sekali dengan permainan di tibi, hujan tersebut agak rancak dan penuh bersemangat. Sekali-sekala, angin bertiup sepoi-sepoi bahasa. Bahasa apa yang disepoikan itu masih menjadi tanda tanya. Yang aku geram nya, kalau hujan sikit tu bermakna Asstro akan buat tahi dan sangat menjengkelkan. 
Bodoh punya Asstro.

7 comments:

epalpai said...

yea. astro amat mjengkelkan kalau hari hujan.
bayar nak top tp servis ta top pulak

Monster Siti said...

betol! aku pon benci assssstrooo! pork~

bibi bibo said...

nme pon asterokkk

Mohammed Faizal said...

aku benci astro dan tv....

budaksetan said...

gua takde astro.haha

Yuyu Musa said...

haha...sos tiram jd mayonis..

astero mmg mcm taik.huh!

Diyana Nordin said...

astro tkde siaran time hujan,sebb bahaye lah bukak tv time hujan...
ko blaja sains ke..?