Monday, 20 June 2011

Baru Lagi

Kalian mesti terkejut kan dengan blog aku sekarang. Ini dah kali ketiga header aku bertukar wajah. Dan seperti yang dijangka, semuanya cantik-cantik belaka. Jangan disangka header yang ni tiada apa-apa maksud tersirat di sebaliknya, Ada, siapa kata takde dia memang bangang abadi lah. 





Sekali imbas pun dah taw bahawa aku cuba untuk menyelitkan unsur-unsur keriangan dan kegembiraan masyarakat yang hidup sejahtera di dalam komuniti masyarakat Malaysia. Pelbagai warna orang lidi menunjukkan warna-warni ceria yang zahirnya daripada persepakatan, persefahaman dan juga keharmonian hidup mereka. 


Oh, tak lupa juga, kepada gadis-gadis bermangkuk C dan ke atas, kalau nak header yang cantik-cantik macam ni, boleh mintak secara percuma dari abang Karim ye. 

5 comments:

Terbelog said...

apo2 la karim

qeef... said...

mmg gonjol r..

Pijisketch said...

header ini comel dan gonjol. harhar

Nieyza Aziz said...

macamane nk wat header or banner ? -.-

mr. WARN said...

amir..haha