Saturday, 11 June 2011

Perempuan Bogel

Hari ni bangun tido je kepala aku pening. Semalam aku mimpi kena kejar dengan perempuan bogel. Tapi yang peliknya, dalam mimpi tu aku boleh lari pulak. Yelah, dah namanya kena kejar mestilah nak lari kan. Aku sendiri tak paham kenapa aku nak larikan diri dari perempuan bogel tu. 


Bukan sepatutnya aku yang kejar ke?


Oh ya, perempuan bogel yang kejar aku tu sebenarnya macam Adibah Noor, patutlah aku lari. Alhamdulillah, dia tak dapat tangkap aku.

3 comments:

ghost writer said...

pasti di mimpi perempuan bogel itu dia sudah berjaya turunkan berat badan dia...

buDAK keCIK said...

bengong!! haha

tp secara realitinya, ak ase gemok ke keding ke, ko kebas je. ye dak? ikan kalu dh rezeki dpn mata...

ngaku je la karim lg gonjol. keh3

loserbukanposer said...

http://loserbukanposer.blogspot.com/