Wednesday, 1 June 2011

Mimpi Seram

Semalam pukul 4 pagi aku terjaga dari tido. Mimpi seram gila. Bukan mimpi jumpa momok atau raksasa Gorgon, tapi aku mimpi lagi teruk dari tu. Serius takleh tido dah. Tapi, aku tertido jugak lepas tu. Biasalah, ayat kena gempak. 


Bila dah terjaga tu, terus aku lepak sama kawan baik aku yang tak tido lagi. Aku panggil dia Ton. Dia tak banyak cakap pun, dia rilek je. Sebenarnya, aku pun takleh cakap banyak-banyak bila lepak ngan dia. Nanti terbatuk-batuk aku. Walaupun ramai cakap jangan kawan ngan dia, aku pedulik apa. Dia banyak asap, tu yang best tu. Hilang tensen.


Lepas lepak ngan Ton, aku pun tido balik. Habis. 
Alah, Ton tu Winston lah. 

6 comments:

fairuz said...

bestnya cerita kau. mesti idola kau ni tu haa macam kat header tu? err -__-"

Dee Chicuita said...

sumpah 'PAHAM' ! =.=

shafinaz (: said...

hah ? oh mcam tu pulak citenyeee . Tak pham ah lalala

kembatolo™ said...

kawan aku lak hill. tapi aku tak kawan ngan dye. hahaha.

Yuyu Musa said...

haha..ha...p la berkawan ngn ton tuh...sgt bagus..

Anonymous said...

ooooo......ton tu winston rupanya...ingatkan *%$&%#%*&^ton..hahaha