Thursday, 2 June 2011

Nyamuk Gigit

Piap! Piap! Tak kena. "Babi", itulah perkataan pertama keluar dari mulut aku yang suci ni. Badan aku habis bintat-bintat kena gangbang ngan nyamuk durjana. "Takyah gigit aku dah lah bongok!", marahku sepenuh hati. Bengang sungguh rasanya cakap ngan makhluk tak reti bahasa ni. Ni salah cikgu aku dulu lah pasal tak ajar bahasa nyamuk ni. 


Takde cara lain, aku bungkus badan aku dalam comforter. Baju pakai, seluar panjang sekali. Coli je malas pakai. 10 minit, seronok takde nyamuk kacau dah. 20 minit, peluh-peluh. Bukak balik comforter, duduk bawah kipas. Nyamuk datang balik. 


Redha jelah, memang kau tak reti bahasa! 

7 comments:

mushroom said...

babi dan nyamuk bukanlah dari spesis yg sama hehe :P

Faiz Tapit said...

bagus, taw pun

joyahbunga said...

hehehehe.......nyamuk berkenan dgn ko karim...~~

aida-myasara said...

cara n3 ko aku rasa ko mcm amir header tu har har har

Yusuf Tayyob said...

tuMpaNg MaNDi JaP..

Eyka said...

nyamuk celaka 2~ :)

ghost writer said...

kau kena korbankan diri kau untuk lebih mesra dengan geng tuh..