Wednesday, 15 June 2011

Bengang Gila

Hari ni aku terbangun awal. Bangun-bangun je khemah dah terpasang. Tinggi kemain. Lantas aku mengambil sarapan ku. Orang kata kalau tak ambik sarapan nanti otak tak cerdas. Khemah pun tak tinggi. Tu sebab aku suka sarapan. Sarapan aku standard bujang-bujang je. Bakar, hisap-hisap, hembus-hembus, pastu kenyang lah. Tu jelah sarapan aku. 


Tapi, pagi ni aku bengang sikit. Sape curik lighter aku ni woi?

6 comments:

Yuyu Musa said...

duit utk makan la bukan merokok.grrrr

SHINing ahnys said...

kalau breakfast macam tu kira berkhasiat jugak eh.. oooooohhh ^o^

Anonymous said...

merokok je

Anonymous said...

bab khemah tu aku paham kah3

kuRt said...

kah3 khemah ye.....

muhamadsufian89 said...

aku terpaksa komen sebab khemah ni sangat celaka la. haha