Friday, 27 May 2011

Cerita Gempak

Tak sangka aku akan tulis entri yang kedua malam ni. Memang hebat. Rasa tak percaya pun ada. Kalau hanger kat bilik aku ni pandai cakap, mesti dia pun cakap tak percaya jugak. 


Tiba-tiba pendahuluan aku panjang sangat. Belum masuk isi karangan lagi tu. Kalau dah masuk, taktaw lah panjang mana jadinya entri aku nanti. 


Baiklah, jom masuk kat isi karangan pulak. Aku sebenarnya nak cite pasal aku tengah bosan. Dari tadi aku pegang botol air pastu ketuk-ketuk bahu aku sendiri. Ada lah dalam 10 kali. Ingatkan boleh hilang bosan tapi tak hilang-hilang jugak. Yang hilangnya cuma boxer aku yang kena curik tempoh hari. Entah bangang mana pergi curik. Kesian adik aku yang sorang ni. Monyok je dia bila aku bagitaw boxer dah kena curik.


Okey, tu je nak cite. Habis.

4 comments:

farahdafghi said...

Monyok? Haha like whatttt???

funny you dude! followed! ;D

Karim Gonjol said...

dia tak bersemangat lah. muram je

Si Merahati said...

kesian..mesti adik kau sejuk kan

muhamadsufian89 said...

terdedah la adik kau camtu. haha