Tuesday, 31 May 2011

Naik Bas

Hari ni aku naik bas. Bas tu sangat cantik. Tayar dia ada empat, radio pun ada. Dah lah ada air-cond, pastu siap ada stereng lagi tu. Semua ciri-ciri ni membuatkan nafsu aku untuk naik bas tu sangat tinggi. Tanpa berlengah, aku pun naik bas tu. Dengan penuh perasaan bangga, aku masuk dalam bas sambil tersenyum-senyum. 


Sampai seat belakang-belakang, aku terus duduk. Sebelah tingkap. Masa bas nak jalan dah, aku cepat-cepat berlari keluar. Kalau bukan sebab dompet aku tertinggal kat bilik, memang dah lama aku naik bas tu. Selamat tinggal bas. 

5 comments:

peep said...

haha rugi2..

Faiz Tapit said...

ciss... grrr

UNA budak BAEQ said...

sempat snap rupa bas tak ?

Faiz Tapit said...

x sempat. nset pun xde. hik3

NurIzza said...

ahhahahahahah kesian gler....