Sunday, 29 May 2011

Kena Marah

Esok kena kerja lagi. Jadi kuli ni memang tak seronok langsung. Asyik-asyik aku je kena marah ngan bos. Entah bila lah aku boleh marah dia pulak. Nasib baik anak perempuan dia cun. Badan pun sedap. Hari tu, aku angkut barang kaca nak letak dalam stor. Masa tu anak perempuan dia ada dekat-dekat aku je. Pakai baju macam pelacur. Aku pun tak berkelip lah mata. Jalan pulak tak tengok depan. 


Pangg!!


Habis semua pecah. Situ jugak aku kena marah. Tapi, aku tak puas hati. Pasal tu semua salah anak dia, bukan salah aku. Bangang!

4 comments:

Yuyu Musa said...

haha..ce wat demo pakai baju mcm pelacur tuh.

nur choki choki said...

bukan salah anak bos,salah bos tue :)

SoutulMujahid said...

jgn sampai masuk berita ko rogol anak dia

UNA budak BAEQ said...

benci anak bos