Saturday, 28 May 2011

Header Baru

Ye, ye, aku taw. Dah ramai yang cakap header baru aku cantik. Hampir lima bulan aku bertungkus-lumus membuatnya. Hebat tak hebat nya aku ni. Tak payah masuk kelas photoshop pun aku boleh power sendiri. Bukan calang-calang hidupan Bumi mampu buat header macam aku. Gambar jantan tak hensem tu gambar Amir Maharaja Lawak sebenarnya. Ugut potong kote pun aku takkan sanggup letak gambar sendiri. 


Siapa-siapa yang nak tempah header blog, boleh tempah ngan aku. Tapi, peluang ni dibuka untuk gadis-gadis bermangkuk C dan ke atas sahaja. 

9 comments:

ABU said...

tahnia cantek header tu..:D

Karim Gonjol said...

terima kasih bang. dah ramai ckp cmtu

♥GAdiSMeRaHJaMbU♥ said...

eeeeeee
sengal la. grrrrr

Yuyu Musa said...

grrrrrrrr

Karim Gonjol said...

ape sume nak grrr ni

fathiah said...

Grrr... mksd nyer marah la bang oi.... lg pnjg rrr nyer lagi bnyk marah nyer... wakakakakakakakkaaa...

suka merapu said...

apsal la mangkuk c je..mangkuk b ngn a xnok ke bang???

Panggil nana sudah said...

hahahhahaha..kalo mangkuk xxxxxxL nak gak ke bang..takut lemas je nanti ehehhe

biruMerah said...

ahhahahah tegode gwa tgok header nie..ahhahahaaa