Monday, 30 May 2011

Cerita Kipas

Esok aku kerja pagi. Sekarang dah pukul 1 pagi pun aku tak tidur lagi. Tak bangun esok mampos aku kena marah ngan bos lagi. Nyesal petang tadi tidur lama-lama.


Dari tadi aku baring je sambil tengok kipas. Dengki pulak aku ngan kipas tu. Hidup dia tak payah fikir banyak benda. Orang tekan suis, pusing-pusing. Orang matikan, tak payah pusing-pusing dah. Dah mati kutu sangat aku pergi lajukan kipas tu. Pastu slow kan balik. Pastu laju lagi. Aku buat banyak-banyak kali.


Padan muka kau kipas! Puas hati aku.

5 comments:

Yuyu Musa said...

eleh.frust MU kalah leteew....

Karim Gonjol said...

sori, not my taste.
madrid for sure

Yuyu Musa said...

eleh!!!huhuhuhu

Faiz Tapit said...

ape eleh2?? grrr

UNA budak BAEQ said...

=..=