Saturday, 28 May 2011

Hari Sabtu

Seperti yang kita semua maklum, hari ni hari Sabtu. Sebelum aku mengorak langkah lebih jauh, aku nak ucapkan Selamat Hari Sabtu kepada semua. Boleh tahan kelakar pendahuluan aku ni kan? Lol, lol, lol.


Hari cuti camni biasanya aku keluar berfoya-foya di bandar maksiat untuk membuang masa. Tapi, disebabkan duit dalam dompet aku ni tak reti-reti nak mengawan, terpaksa lah aku berkurung dalam bilik macam gadis perawan menunggu putera katak nya. Kalau cium nanti jadi putera raja yang kacak. Tu baru cium, kalau dah blowjob?


Sebenarnya, pokok pangkal entri ni aku nak bagitaw yang aku baru menyapu bilik pagi tadi. Gadis-gadis bermangkuk C dan ke atas, sila ambil perhatian ye. Itu baru sikit sebenarnya.

7 comments:

bact. said...

kahkahkah
yg bermangkuk C gua rasa bukan gadis2 la
mak2 datin je
hak2

Karim Gonjol said...

pui. sugar mami tu

Khairil said...

rajin hang sapu bilik hang noo....

Naddia said...

saya xde cup

Karim Gonjol said...

xde cup? xpe, muke kamu dah comei tu. wauu

Yuyu Musa said...

grrr

Karim Gonjol said...

grr